Home





Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017
Συχνές Ερωτήσεις
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ


1.Τι είναι μαζική αποστολή sms ;
Είναι η δυνατότητα αποστολής ενός κειμένου,το οποίο μπορεί να φτάνει τους 459 χαρακτήρες, από τον υπολογιστή σας σε όσα κινητά τηλέφωνα επιθυμείτε. Την υπηρεσία αυτή την συναντάτε πολύ συχνά με την αγγλική ορολογία που είναι bulksms.

2.Σε τι μπορεί να μου φανεί χρήσιμη η μαζική αποστολή sms ;
Για να δείτε που μπορεί να σας φανεί χρήσιμη η μαζική αποστολή sms πατήστε στο menu: Πλεονεκτήματα.

3.Μου είναι άραγε χρήσιμη η υπηρεσία της μαζικής αποστολής sms ;
Για να πάρετε μία εικόνα σε πόσες διαφορετικές κατηγορίες επαγγελματιών και επιχειρήσεων είναι χρήσιμη η υπηρεσία μας, πατήστε στο menu: Ποιούς αφορά.

4.Πως μπορώ να κάνω δημιουργία νέου λογαριασμού;
Στην αρχική σελίδα υπάρχει η επιλογή Εγγραφή/Είσοδος μέλους.Συμπληρώνετε με προσοχή τα στοιχεία που υπάρχουν στην φόρμα,βάζοντας σαν username το επιθυμητό όνομα αποστολέα.Θα σας αποσταλεί μέσα σε λίγα λεπτά e-mail που θα σας ζητά την ενεργοποήση του λογαριασμού σας.Κάνετε login είσαστε έτοιμοι να στείλετε SMS!

5. Σε περίπτωση που ξεχάσω το password τι μπορώ να κάνω;
Επικοινωνείτε μαζί μας στέλνοντας e-mail ή στο τηλέφωνο 801 500 1506.

6. Πως μπορώ να δημιουργήσω μια ομάδα;
Από την μενού Επιλογές επαφών πατάτε Προσθήκη Ομάδας έπειτα δίνετε το όνομα που θέλετε στην ομάδα και πατάτε Yποβολή ερωτήματος.

7. Πώς να εισάγω μια μεμονωμένη Επαφή;
Αφού δημιουργήσετε μία ομάδα,πηγαίνετε Προσθήκη επαφής συμπληρώνετε την φόρμα,επιλέγετε την ομάδα στην οποία θέλετε να προστεθεί η επαφή και πατάτε Yποβολή ερωτήματος.

8. Έχω μια λίστα επαφών σε μια βάση δεδομένων (π.χ Excel). Μπορώ να τη μεταφέρω στο BestSms;
Από το μενού Επιλογές επαφών πατάτε Κατέβασμα Πρότυπου .csv και κάνετε Αποθήκευση στον υπολογιστή σας.Ανοίγετε το αρχείο με τις επαφές σας , αντιγράφετε το πεδίο με τα κινητά , ανοίγετε το πρότυπο .csv που έχετε αποθηκεύσει στον υπολογιστή σας και εισάγετε στο πεδίο ¨κινητό¨ τους αριθμούς των κινητών τηλεφώνων που έχετε αντιγράψει από το δικό σας αρχείο.Η ίδια διαδικασία μπορεί να γίνει και για τα υπόλοιπα πεδία ¨όνομα¨,¨επώνυμο¨ κ.τ.λ.Στην συνέχεια και αφού έχετε ήδη δημιουργήσει μία ομάδα πατάτε Ανέβασμα ομάδας από .csv,επιλέγετε την ομάδα στην οποία θα εισαχθούν οι επαφές,κάνετε αναζήτηση για να βρείτε το αρχείο με τις επαφές και πατάτε Υποβολή ερωτήματος.Η λίστα με τις επαφές σας είναι έτοιμη.

9. Πως μπορώ να αποθηκεύσω τις επαφές που έχω στο τηλέφωνό μου;
Όλοι οι κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων παρέχουν εφαρμογές οι οποίες μέσω Bluetooth ή καλωδίων σας επιτρέπουν να μεταφέρετε δεδομένα από το κινητό σας, στον υπολογιστή σας.

10. Πως μπορώ να στείλω SMS;
Απλή Αποστολή sms: Από το μενού Επιλογές Μηνυμάτων πατάτε Αποστολή Μηνύματος συμπληρώνετε σε κάθε πεδίο 1 αριθμό κινητού ,πατάτε Eπόμενο Bήμα επιλέγετε το όνομα αποστολέα,πληκτρολογείτε το κείμενό σας στη φόρμα και πατάτε Αποστολή Sms.

Mαζική Αποστολή sms:Από την μενού Επιλογές Μηνυμάτων πατάτε Αποστολή Μηνύματος επιλέγετε την ομάδα ή τις ομάδες που έχετε δημιουργήσει,πατάτε Eπόμενο Bήμα επιλέγετε το όνομα αποστολέα,πληκτρολογείτε το κείμενό σας στη φόρμα και πατάτε Αποστολή Sms.

11.Μέχρι πόσα sms μπορώ να στειλω με το πάτημα ενός κουμπίου?
Για λόγους καλύτερης ανταπόκρισης του συστήματος ειδικά για τις αναφορές παράδοσης ,δεν θα πρέπει ο αριθμός των απεσταλμένων sms να υπερβαίνει στην κάθε αποστολή τις 2500 sms.Έτσι όταν πρέπει να πραγματοποιηθεί ομαδική αποστολή sms π.χ 5000 sms θα πρέπει να γίνουν δύο αποστολές από 2500 sms ή κάθε μία.Η κάθε μια κάθε πέντε λεπτά.

12. Τι μέγεθος μπορούν να έχουν τα μηνύματα μου (sms);
Τα μηνύματα σας μπορούν να έχουν μέγεθος μέχρι και 459 χαρακτήρες (3 SMS). Πληκτρολογώντας το μήνυμά σας στην φόρμα μπορείτε να ελέγχετε τον αριθμό των χαρακτήρων επομένως και τον αριθμό των SMS. Το όριο για το 1 SMS είναι 160 χαρακτήρες.

13. Τι είναι το όνομα αποστολέα;
Είναι το όνομα το οποίο εμφανίζεται στο κινητό του παραλήπτη σαν αποστολέας του μηνύματος και το οποίο έχετε δώσει εσεις σαν username κάνοντας την εγγραφή σας. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέχρι 11 χαρακτήρες (γράμματα).Προσοχή! Δεν χρησιμοποιούνται ελληνικοί χαρακτήρες.Ακόμα και αν γράψετε στα ελληνικά αυτόματα μετατρέπονται σε λατινικούς χαρακτήρες.

14. Πόσα ονόματα αποστολέα(from) μπορώ να έχω;
Eκτός από το όνομα αποστολέα-username που έχετε δηλώσει εσείς κατά την εγγραφή σας έχετε την δυνατότητα άλλων 4 ονομάτων αποστολέα(from).Εάν θέλετε αλλαγή σε κάποιο όνομα αποστολέα(from),ή θέλετε να δημιουργήσετε ένα νέο μπορειτε να μας ενημερώσετε με E-Mail.

15. Μπορώ να έχω αναφορά παράδοσης των sms που στέλνω;
Από το μενού Επιλογές Μηνυμάτων πατάτε Αναφορές Παράδοσης.

16.Τι είναι οι αναφορές παράδοσης;
Αναφορές παράδοσης είναι στατιστικά στοιχεία, τα οποία μας δείχνουν αν τα sms:
Α. Παραδόθηκαν στους παραλήπτες.
Β. Εκκρεμεί η παράδοσή τους εξαιτίας διαφόρων λόγων (π.χ. κλειστό κινητό ή εκτός δικτύου κ.λ.π.).
Γ. Απέτυχε η παράδοση τους (κατά πάσα πιθανότητα λάθος κινητό ή ανύπαρκτος αριθμός).
Δ. Έληξε η ισχύς του μηνύματος (εξαιτίας του ότι το κινητό του παραλήπτη ήταν κλειστό ή εκτός δικτύου για πάρα πολλές ώρες.

17Έχει πραγματική σχέση ο χρόνος παράδοσης των sms στους παραλήπτες με τον χρόνο που εμφανίζεται στην αναφορά ότι τα sms παραδόθηκαν;
Όχι, και αυτό γιατί ενώ τα sms παραδίδονται σχεδόν ακαριαία (900-1.800 sms/λεπτό), οι αναφορές ότι παραδόθηκαν, μπορεί να καθυστερήσουν από μερικά δευτερόλεπτα έως και αρκετό χρόνο. Αυτό εξαρτάται από τα κέντρα λήψης και διαβίβασης των sms των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, από τον συνολικό αριθμό των αποστελλόμενων sms καθώς και από μία σειρά άλλους λόγους. Το ότι καθυστερεί να εμφανιστεί η αναφορά ότι ένα sms παραδόθηκε, μπορεί να το έχετε παρατηρήσει και όταν στέλνετε sms από το κινητό σας σε άλλο κινητό, παρά το γεγονός ότι το sms μπορεί να παραδόθηκε άμεσα. Εύκολα μπορείτε να διαπιστώσετε τα παραπάνω, αρκεί στην ομάδα που θέλετε να στείλετε το sms, να συμπεριλάβετε και κάποιο δικό σας κινητό, για να είστε σε θέση να δείτε τον πραγματικό χρόνο παράδοσης του sms.

18.Άν στις λίστες που προορίζονται για μαζική αποστολή sms υπάρχουν κινητά που δεν ισχύουν πια ή λάθος αριθμοί κινητών υπάρχει χρεώση προς αυτά;
Όχι πια,χάρη στην προτωπόρα δυνατότητα της νέας μας εφαρμογής

19.Τι πρέπει να προσέξω στην αποστολή sms όταν το κείμενο που θέλω να αποστείλω περιλαμβάνει και σύμβολα (π.χ.το σύμβολο του ευρώ, της παρένθεσης, του θαυμαστικού κ.λ.π.);
Α. Όταν θέλετε να χρησιμοποιήσετε σύμβολα που δεν περιλαμβάνονται στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή σας, πρέπει να τα επιλέξετε από την ειδική μπάρα συμβόλων του bestsms.gr.
Β. Πάντα πριν κάνετε την μαζική αποστολή sms ενός κειμένου που περιλαμβάνει σύμβολα θα πρέπει να κάνετε μία δοκιμαστική αποστολή σε ένα δικό σας κινητό για να δείτε τον ακριβή αριθμό των χαρακτήρων του sms, γιατί αρκετά σύμβολα αντιστοιχούν σε 2 ή 3 χαρακτήρες αντί σε 1 που αντιστοιχούν τα γράμματα και οι αριθμοί.

20. Αν διατηρώ λογαριασμό στη bestsms, μπορώ να κάνω αναζήτηση στη λίστα μου με βάση κάποια κριτήρια (π.χ. μικρό όνομα, ονοματεπώνυμο, αριθμό κινητού, γενέθλια κτλ.);
Πολύ εύκολα πηγαίνοντας στο πίνακα διαχείρισης και από το πεδίο αναζήτηση επαφών.

21. Μπορώ να έχω κάνει αναζήτηση με βάση κριτήρια (π.χ κάποια ονομαστική εορτή), να κάνω επιλεκτικά μαζική αποστολή sms , μόνο σε αυτές τις επαφές που θα μου εμφανίσει το σύστημα;
Βεβαίως, πηγαίνοντας στο πίνακα διαχείρισης και στο πεδίο αποστολή μηνύματος με κριτήρια.

22.Μπορώ να κάνω προγραμματισμένες αποστολές sms;
Mπορείτε να κάνετε προγραμματισμένες αποστολές sms τόσο σε ολόκληρη τη λίστα σας ή σε κάποιες ομάδες που έχετε δημιουργήσει όσο και στο αποτέλεσμα που θα πορκύψει μετά απο την αναζήτηση που θα κάνετε στην λίστα σας με βάσει κάποιο κριτήριο της επιλογής σας.Περισσότερες πληροφορίες στο μενού Προγραμματισμένη Αποστολή sms

23. Σε πόσες χώρες μπορώ να στείλω το μήνυμα μου;
Μπορείτε να κάνετε μαζική αποστολή sms σε όλες τις χώρες.Θα πρέπει όμως να οργανώσετε τις ομάδες σας βάζοντας σε κάθε επαφή τον κωδικό της χώρας που θέλετε να στείλετε.Απο το μενού Διάφορες Επιλογές μπορείτε να δείτε τους παγκόσμιους κωδικούς.

24. Πως μπορώ να αγοράσω sms;
Μπορείτε να αγοράσετε μηνύματα με κατάθεση του αντίστοιχου ποσού σε ένα από τους τραπεζικούς λογαριασμούς που θα σας στείλουμε.

25. Μέχρι πότε πρέπει να στείλω τα sms που έχω αγοράσει;
Δεν υπάρχει χρονικό περιορισμός για την αποστολή των SMS ,επομένως μπορείτε να τα στείλετε όποτε επιθυμείτε.

26. Μπορώ να έχω τιμολόγιο/απόδειξη για τις αγορές μου;
Με κάθε αγορά SMS εκδίδουμε απόδειξη ή τιμολόγιο στα στοιχεία στα οποία επιθυμείτε και σας αποστέλλεται μέσω e-mail σε μορφή .pdf ή ταχυδρομικώς εντός ολίγων ημερών από την ημέρα της συναλλαγής.

27. Πώς μπορώ να έχω υποστήριξη;
Η Bestsms παρέχει υποστήριξη μέσω e-mail στο info@bestsms.gr ή στο τηλέφωνο
801 500 1506.





Εκτυπώσιμη έκδοση (εμφάνιση εκτύπωσης)


Αναζήτηση:
Πλοήγηση

- Αρχική- Η εταιρεία μας- Ποιούς αφορά- Πλεονεκτήματα- Μεταπωλητές- Τιμοκατάλογος- Συχνές Ερωτήσεις- Εορτολόγιο- Τρόπος Χειρισμού- Αποστολή με Κριτήριο- Προγραμματισμένη Αποστολή- Έλεγχος Εγκυρότητας Κινητού (HLR- LOOK UP) - SMS API Διασύνδεσης Εξωτερικών Web Εφαρμογών- Δωρεάν Υπηρεσίες- Επικοινωνία


- Online αγορά SMS
- Αγορά ελέγχων αριθμών
   Hlr Lookup

- Προηγούμενες παραγγελίες


Verified by Visa
MasterCard SecureCode
Τράπεζα Πειραιώς
Αποκτήστε την για άνετες και ασφαλείς αγορές από το Internet και το τηλέφωνο.»
Virtual προπληρωμένη κάρτα WEBUY



Live phone support
 
Copyright © 2017 by: Bestsms.gr All Rights Reserved. Created by: Hostingcenter.gr
Best sms.gr
Επικοινωνία Ε.Π.Ε., Τηλέφωνο: 801 500 1506, Φαξ: 801 500 1507,